9.24.2010

Program Lagi


Pada 25/9/2010 mengikuti program Motivasi Bengkel Pecutan Akhir Tahun anjuran Anjung Minda Resources di Kolej Pendeta Zaba`, UKM bermula 25-26 September 2010. Program seramai lebih kurang 150 orang pelajar yang melibatkan SMK(A) Sungai Ramal,SMK Sri Al-Amin, Bandar Baru Bangi. Sasaran adalah dari peserta yang bakal menghadapai PMR 2010 dan penceramah jemputan adalah dari penggubal soalan.

Antara aktiviti yang diadakan seperti lebih kepada pecutan terakhir khusus untuk pelajar PMR disamping memberi kesedaran kepada mereka tentang situasi mereka sekarang yang dalam ambang peperiksaan. Antara aktivit yang diadakan seperti Team Building,Sesi Penghayatan dan Penyucian Jiwa dll. Kebanyakan para pelajar berpuas hati terhadap program yang dihadiri mereka kerana melalui kem tersebut mereka dapat mengetahui jenis-jenis saoalan yang akan keluar dalam peperiksaan. Dari situ jelas menunjukkan sambutan yang menggalakkan telah diberi oleh para pelajar.

Prorgam berakhir pada keesokan harinya lebih kurang dalam Jam 430 pm. Harapan agar semua para pelajar dapat mendapat menggunakan manfaat yang sepenuhnya melalui program tersebut.

0 comments:

Post a Comment